Soft Unit Conf: дигиталeн маркетинг, софтуерни разработки, блокчейн и предприемачество

Soft Unit Conf: дигиталeн маркетинг, софтуерни разработки, блокчейн и предприемачество

Почерпете опит и получете безценни съвети от успешни български и чуждестранни предприемачи на Soft Unit Conf – събитие, което събира на едно място топ експерти в областта на дигиталния маркетинг, софтуерните разработки, блокчейн и предприемачество! Конференцията, организирана от SoftUni и Fly Events, ще се проведе на 28-29 септември в Sofia Event Center. Вижте защо си заслужава да отидете, като кликнете на линка: https://softunit.bg/

SOFT UNIT CONFERENCE инициира кампания под мотото:

ОСТАНЕТЕ ТУК, КЪДЕТО ВАШАТА ИСТОРИЯ ИМА ЗНАЧЕНИЕ!

Целта на кампанията е да включи и отличи компаниите, които осъзнават нуждата от нова гледна точка и различен подход към младите хора, така че те да имат причина да останат в България и да бъдат основен двигател на технологичната промяна, която се случва у нас.

За да продължи страната да расте като иновационен и технологичен център на Източна Европа, обучението, наемането и развитието на новите кадри трябва да се случва в крак с най-актуалните световни тенденции. Талантливите и качествени професионалисти трябва да са запознати с многобройните възможности, които съществуват в технологичния сектор у нас и да знаят, че ще могат да растат, да се развиват и не само да следят, но и да участват в създаването на иновации в световен мащаб.

Дати: 28-29 септември 2018 (петък и събота).

Място: Sofia Event Center (в Mall Paradise Center)

Билети: https://softunit.bg/

 

LibertyBits Conference 2018:    Blockchain, Free Software & Privacy, Off-the-grid

LibertyBits Conference 2018: Blockchain, Free Software & Privacy, Off-the-grid

На 24.04.2018г. в София ще се проведе технологичната конференция, посветена на личната свобода в цифровото ни съвремие „LibertyBits“ 2018. Темите вдъхновили конференцията са:

  1. Blockchain технологията (интересни финансови и нефинансови проекти, базирани на нея) като основата на криптовалутите и като механизъм за установяването на доверие между две взаимодействащи си непознати страни, без необходимост от потвърждението от трета.
  2. Free Software & Privacy (защитата и неприкосновеността на личната ни сфера) в дигиталната ера, в която живеем сред многобройните фирми, организации и служби, искащи да се откажем от нея или да ни я ограничат и отнемат;
  3. Живот off-the-grid („извън мрежата“) или какви са днешните възможности за използване на алтернативни енергийни източници за лични или бизнес цели и какви са шансовете да се откъснем от зависимостите към актуалните си доставчици на енергия (топлинна, електрическа, ВиК-та и т.н.) и да ги заменим с алтернативни решения и системи без (големи) компромиси в качество и комфорт.

За място на провеждането е избран София Тех Парк, който в последно време се утвърждава като сцена на все повече технологични събития с международно значение. Подобна конференция ще се проведе за първи път у нас и една от целите на организаторите е да прославим страната си като център за подобни форуми на Балканите. Стремежът е да се постави началото на ежегодна конференция, която е едновременно изключително информативна и запомняща се за гостите си, както и полезна и икономически ефективна за участниците и спонсорите си.

Лекторите представляват добре подбран микс от уважавани експерти в набиращи скорост и вече утвърждаващи се български блокчейн и оф-грид компании, както и известни имена на международни активисти и защитници на свободата на словото, човешките права и личната неприкосновеност от правителствения, институционален и корпоративен шпионаж.

Предвиждат се речи и дискусионни панели на английски език, промотиране на марките на спонсорите, с чиято финансова подкрепа се реализира конференцията.

Основна цел на LibertyBits е да поднесе обективна и достъпна информация, гледни точки и тенденции пред публиката, а тя от своя страна да бъде в състояние да разбере и анализира представеното. Предвиден е здравословен баланс между лекции на независими поддръжници на всяка от трите теми от една страна, а от друга – на представители на търговски компании, представящи конкретни продукти и решения в контекста на някоя от трите теми.

Билетите са в продажба от началото на февруари. До края на март ще има билети на цена от €79.00, а през април с наближаването на датата на конференцията, цената ще се повиши на €99.00. Организаторите предлагат 40% отстъпка за групови билети (от 4 или 5 човека), както и биха предоставили промо-кодове за отстъпки на ученици, студенти, хора в затруднено финансово или неравностойно положение. При корпоративен интерес за повече билети за служители, се препоръчва контакт с организаторите. Може да се свържете с тях на този адрес и да разкажете за Вашия индивидуален случай. Те ще се свържат обратно с Вас за уточнение и конкретно предложение.

StartUP Talk: Сигурната продажба с Мартин Сребров

StartUP Talk: Сигурната продажба с Мартин Сребров

На Адрес: Carrusel club Rakovski Str, 108
От 19:00 до 21:30
ЛЕКТОР: Мартин Сребров http://srebrov.com/
/> Успешен предприемач, лектор в TED.
/> Носител наградите на Forbes „30 под 30“ за 2014 и приза „Компания на годината“
/> Управител на Home2U Недвижими Имоти.
/> Реализирал продажби на обща стойност 150 милиона долара
С ПОДКРЕПАТА НА: Нашия любезен партньор в лицето на Carrusel Club
Програма:
19:00 – 19:10 Събиране и запознаване.
19:15 – 21:00 Как да продаваме по сигурно и уверено(Сигурната продажба).
21:00 – 21:30 Networking over beers
ЗАДЪЛЖИТЕЛНА БЕЗПЛАТНА РЕГИСТРАЦИЯ:
Събитието е безплатно, но със задължителна предварителна регистрация: https://www.eventbrite.com/e/startup-talk-tickets-32664196491
Ден на отворените врати във фондация „StartUP“

Ден на отворените врати във фондация „StartUP“

Заповядайте на ден на отворените врати на 30.01.2017 година. На събитието ще обявим как можете да станете част от екипа на фондацията, какви позиции има при нас, какви са новите проекти над които работим и като цяло какво ще се случва с организацията ни през 2017 година.

Кога: 30.01.2016 година от 18:30 часа.

Къде: ул. „Цар Самуил“ 50А, 1000 София

Запишете се за събитието във фейсбук: https://www.facebook.com/events/1690705404288179/ или ни помогнете ни да достигнем до повече хора, споделете събитието във Фейсбук или доведете приятели и познати.

Събитието ще запознае всички присъстващи с новостите около фондация „Startup“, предстоящите проекти и свободните позиции във фондацията.

Ако сте се замисляли да бъдете част от екипа на фоданцията, то това е събитието за вас.

Ще си говорим за:
– какви са ползите да се работи във фондация с идеална цел
– какви позиции имаме свободни и за какви хора са подходящи
– какво е да се прави предприемачество в България
– неформален разговор с членовете на фондацията

 

Представяне на СЕО Angels Club пред предприемачи

Представяне на СЕО Angels Club пред предприемачи

Представяне на СЕО Angels Club пред предприемачи

Адрес: SBarбул. „Никола Й. Вапцаров“ 6, 1407 Sofia, Bulgaria
На 19.01.2017г. От: 19:00 – 21:00ч.

Търсите финансиране за вашия стартап? Искате да научите повече за ангелското инвестиране? Готови ли сте за това?

Елате и научете повече за CEO Angels Club, в какви стартапи инвестираме и се запознайте се с някои от ангелите-инвеститори.

* Първите 100 гости ще получат комплимент CEO Angels cocktail shot.

CEO Angels Club (CAC) е група от топ мениджъри и предприемачи, които инвестират собствените си пари в стартиращи компании срещу дружествен дял с цел печалба.
Нашите членове вземат индивидуални инвестиционни решения, но могат да инвестират и заедно като група. Те също помагат с експертиза, контакти и проактивно менторство за да увеличат стойността на компанията. Членовете следят за потенциални сделки чрез онлайн платформа или като идват на ексклузивните ни затворени срещи.

CAC търси стартиращи компании (стартапи) на ранен етап (обикновено след като са били в акселератор/инкубатор) , които имат потенциала да порастат много бързо. Предприемачите трябва да могат да ни покажат как на базата на нашата еднократна инвестиция компанията им:
1) Може да стигне до фаза в която се самоиздържа (break-even)
2) Или може да вземе по-голяма следваща инвестиция от по-голям инвеститор ( напр. фонд) в следващите 12-24 месеца
Това обикновено означава, че стартапите, които разглеждаме са с вече сформиран малък екип (от 2 до 5 души), който има сериозна експертиза в дадена област и продукт, който е вече изкаран на пазара или има готова бета-версия със значим брой потребители.

Програма:

1. Анонс от Ивайло Христов – прeдседател на StatUP Foundation за StartUP:Ден на отворените врати

2. Представяне на клуба от Милен Иванов, Изпълнителен Директов и представители на борда на директорите

3. Нетуъркиниг

* Първите 100 гости ще получат комплимент CEO Angels cocktail shot.

Събитието е в партньорство със StartUP Foundation, Founders Institute and CEO CLUB BULGARIA.