Зимата е в стихията си, фондация StartUp също!
След като януари месец си говорихме за Bootsrap-ване, логичното продължение е маркетирането на нашия продукт/услуга.

Втората ни безплатна лекция от серията StartUP Bootcamp e на тема „Маркетиране на Стартъп“ и ще се води от Крис Георгиев. Публикацията ще стане много дълга ако заизреждам всички проекти на Крис, затова ще спомена само най-важния му – Stockpodium – услуга за подобно търсене и закупуване на микросток фотографии. За повече разгледайте блога му и го заследвайте в twitter, струва си!

Крис ще ни разкаже какви са предизвикателствата пред маркетирането на стъртъп от България. Как да привлечем първоначален интерес към проекта ни, как да се възползваме максимално от възможностите, които предлагат социалните мрежи. Как да предизвикаме и задържим внимание към проекта ни. Добри практики и интересни стратегии за маркетинг с малък бюджет.

Важно! Отсега нататък ще събираме въпроси към лектора и предварително, така че ако искате да питате нещо използвайте тази форма http://tinyurl.com/7sdj7v3, при достатъчно въпроси може и да не стигнем до лекция, а да заформим една полезна дискусия, образованието е двупосочен процес.

Кога?
16-ти февруари (четвъртък) 19:00

Къде?
Сградата на The Boulevard Mall на бул. Александър Малинов 31, етаж 2

Как?
Предварителна, безплатна регистрация. Резервирайте място тук: http://tinyurl.com/7rhfhcd

Събитието се провежда с любезното съдействие на Телерик